neděle 9. února 2014

Ups...




Já vím, já vím, zase jsem se pekelně dlouho neozvala. Psala jsem na psací blog, aspoň v mezích možností, jo. Ale ani tomu jsem zrovna moc času a energie nevěnovala. Mám teď nějaký divný období, nic se mi nechce, nic mě nebaví, nejradši bych se jen válela a čučela do počítače. Nechce se mi dokonce ani koukat na seriály, a to jsem se těšila, jak na ně budu mít konečně trochu času.

A to ani nemluvím o tom, že už v úterý mám začít zase chodit do školy, což mě tak nějak naprosto děsí. Bože, jak mně se nechce.


Na psacím blogu jste se už mohli dočíst, že jsem nakonec úspěšně zvládla obě zkoušky, co jsem tenhle semestr měla, a dokonce obě na jedničku. Ano, včetně tý těžký, kterou z nás jen ani ne půlka udělala napoprvé a ze který se jedničky údajně nedostávají. Ahoj, jsem Arvari a asi jsem geniální.

Nebo jsem prostě jen měla pekelnou kliku na otázku a tomu učení dala několik hodin denně celej tejden...

Možná prostě jen nejsem úplně blbá. Doufám...

No, každopádně jsem moc ráda, že mám první semestr za sebou, a že jsem to nakonec zvládla celkem v pohodě. Vážně, je to prostě úleva.

Jen kdybych teda od úterka nemusela pěkně napochodovat zpátky, číst povinnou četbu, psát úkoly a seminárky a dělat spoustu těch dalších velice, velice příjemnejch věcí, co jsou spojený s vysokou. Sakra, fakt mě to děsí. A fakt bych radši seděla doma, čučela na seriály a filmy s Tomem Hiddlestonem (mám jich tu v notebooku takovou malou armádu, což VŮBEC není narážka), případně si třeba hrála Sims, četla si... I když vím, že během školy budu číst mnohem, mnohem víc, díky tomu cestování, čekání na hodinu a tak.

Uch, no nic. Tohle byla jen malá zpráva, abyste věděli, že žiju. Teď jdu chvíli psát (jo, i na to poslední dny kašlu, i když jsem se na to taky po zkouškách těšila), pak si zalezu do postele a možná si pustím nějakej ten díl seriálu. Nebo půjdu rovnou spát. Uvidím. Taky bych zítra ráda měla čas na to, abych si zacvičila. Pak budu mít totiž čas nejdřív až v sobotu, a to ještě kdoví jestli.

Tak se mějte hezky. A já sem zejtra třeba hodím zas jednou jednu kapitolu Trestu. Teda, pokud o to ještě někdo má zájem, samozřejmě. Jinak si to prostě dopíšu jen sama pro sebe a otravovat vás tím nebudu...

1 komentář:

  1. Nedávno jsem viděla video s Tomem a málem jsi zničila klávesnici jak jsem slintala. :D :D Každopádně gratuluji k tomu úspěšnému semestru a také k tomu, že žiješ. :)) :D

    OdpovědětVymazat