středa 7. ledna 2015

Velká knižní výzva na rok 2015


Jo, tak už i já jsem se rozhodla zapojit se do knižní výzvy, kterou vymyslela Nikki Finn. Víte, za poslední rok se ze mě, nepochybně pod vlivem knižních blogů, co čtu, stal vcelku aktivní čtenář (tedy, zase stal, kdysi jsem byla dost aktivní čtenář, pak mě to na pár let přešlo, a teď je to zas zpátky). A vzhledem k tomu jsem se rozhodla, že, krom cíle přečíst za rok 75 knížek, co jsem si stanovila na Goodreads, zkusím i nějakou jinou knižní výzvu. Nějakou konkrétnější výzvu. Nějakou, nad kterou budu muset i trochu přemýšlet. Možná. =D

Pár úkolů jsem si (jak ostatně zadání dovoluje) upravila podle sebe, něco jsem úplně vynechala (ne, svoje knížky nikomu dávat nebudu, vrrrr, moje). Většinu jsem ale nechala tak, jak byla. Takže jaké přesně jsou úkoly?

Přečíst 10 různých knih z různých sérií:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Přečíst 10 knih z mé knihovničky, koupených před rokem 2015:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Přečíst 3 knihy 10 knih v angličtině či jiném cizím jazyce:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. 

Přečíst 5 e-knih:
1.
2.
3.
4.
5.

Přečíst knihy, na jejichž obale převládají tyto barvy:
1. bílá -
2. žlutá/oranžová -
3. červená -
4. růžová -
5. modrá -
6. zelená -
7. šedá -
8. hnědá/zlatá -
9. černá -
10. fialová - Michael Cunningham - Domov na konci světa

Přečíst knihy 5 nových autorů, které jsem doposud nečetl/a:
1.  Jakub Ćwiek - Lhář (kniha první)
2.
3.
4.
5.

Přečíst knihy, jejichž název obsahuje:
1. jedno slovo -
2. dvě slova -
3. tři slova -
4. čtyři slova -
5. pět slov -
6. pět a více slov - Benjamin Alire Sáenz - Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe

Přečíst knihu o stránkovém obsahu:
1. do 200 stran -
2. do 300 stran -
3. do 400 stran -
4. do 500 stran -
5. nad 500 stran -

Přečíst knihy začínající na jednotlivá písmena v abecedě:
A -
B -
C -
D -
E, F -
G, H -
CH -
I, J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
R -
S -
T -
U -
V -
Y, Z -

Přečíst knihy z 10 různých nakladatelství:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Kniha, která mi zlomila srdce (pojetí je na nás):
Kniha, která byla "za babku":
Kniha, která se nedala číst bez kapesníku:
Kniha, která trvala přečíst věčnost:
Kniha na jeden zátah:
Benjamin Alire Sáenz - Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe
Kniha sprostých slov:
Kniha, která vás něčemu naučila nebo vás poučila:
Kniha, jejíž slávu po přečtení nechápete:


Podívat se na 6 zfilmovaných knih (poprvé či znovu):
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Napiš jména 10 překladatelů knih, které přečteš a uveď jazyk, ze kterého bylo překládáno:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Definuj jedním slovem každou z deseti libovolných knih, kterou přečteš a uveď název:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

4 komentáře:

  1. Páni, změnila jsi design! Je krásný. :) I když je nezvyk spojovat si tvojí přezdívku s půlnoční modří, abych si tvůj blog nepletla s doupětem Nel-ly. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, nezměnila... Tohle je druhej blog. ;) =D Nechtěla jsem házet knižní výzvu na ten 'oficiální' psací, tak jsem ji šoupla na osobní. Pardon za zmatky... =D

      Vymazat
  2. Držím palce ve výzvě! :) Do téhle jsem osobně nešla, stačí mi "jen" cíl 80 knih. :)

    Jinak děkuji za komentář - taky si říkám, že skoro nemá cenu se pokoušet o originální tvorbu, když pak vyjde toto. Ale originální tvorba je stejně lepší na knihu. :) Držím palce ve psaní!

    OdpovědětVymazat
  3. Veľa šťastia vo výzve :D


    Ak by si sa nudila, môžeš sa zapojiť do: http://janeismystery.blogspot.sk/2015/04/knizny-kviz-sutaz.html :)

    OdpovědětVymazat