pátek 27. září 2013

První dojmy?

Všichni učitelé až na jednoho na to naprosto serou.

Samostudium Teorie literatury na celej říjen? Ale samozřejmě.

Chybějící učitelka příští tejden? No problem.

Odpadající celej čtvrtek kvůli nepřítomnosti učitele? Well, aspoň jsem se vyspala.


Hodinovej (!) referát na Ignáta Herrmana, prozaickou tvorbu J. K. Tyla a Nerudovy Arabesky a Povídky Malostranské? Jasně, vždyť jsme na to dvě, že ano. Kurva.

Glosář na Tvůrčí psaní, co by nás měl navyknout na to, že každej den píšeme, ale mě od mýho každodenního psaní jen zdržuje. Ale učitelce to těžko vysvětlím, že.

Čekání, čekání, čekání. Je kurva dlouhý, ale aspoň mají dobrý kafe. V úterý jsem tam za něj nechala padesátku. Nuda je hrozná věc.

Čeká mě docela dost četby. A docela dost četby, co jsem už ČETLA, ale musím znova, protože potřebuju čerstvý dojmy. Ale Obraz Doriana Graye, YAY! Myslím, že se na něj vrhnu v angličtině. Koneckonců, to nikomu nemůže vadit, ne?

Ještě fakt ocením tu čtečku, co jsem si nechala koupit, když se ukázalo, že jsem přijatá. Jinak bych se totiž do knihovny uběhala.

Ehm... Jo. Ale když se to vezme kolem a kolem, docela se mi tam líbí. Chci říct, není to TAK zlý, jak by mohlo bejt. A možná by mě to i mohlo bavit.

Doufám...

2 komentáře:

  1. To samostudium na říjen je fakt super :D Koukám, že máte docela dost četby.. My s naším polákem na semináře Světovky a český lit. zas máme náhradní termíny, protože tam půlku měsíce není, takže taky paráda.. Ale literatury teda máme míň... No, jsem asi ráda, že jsem na svým oboru a ne u vás :D Asi bych to nezvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, no, my máme na Světovku na semestr na každej tejden jednu knížku, a na Českou máme zas osmnáct knížek na semestr. Plus teda odborná četba a tak podobně... =D

      Vymazat