pondělí 15. dubna 2013

7. Polsko, 8. Itálie, 9. Finsko

Jak si můžete všimnout, začínám označovat články o Postcrossingu malinko jinak. Rozhodla jsem se, že se vybodnu na sdílení pohledů, co odchází ode mě (leda bych vám chtěla ukázat nějakej boží, co najdu), a budu se soustředit jen na ty, co mi přijdou. A budu je číslovat podle toho, jak jsem je registrovala. Takže... Tak.

Vzpomínáte si, jak jsem si před pár dny stěžovala na to, že už mi zase dlouho nic nedošlo? Tak jo. Dneska jsem šla do schránky. Na první pohled tam byly tři běžný dopisy a jedna jasně zelená obálka. Mrkla jsem, obálka pro mě, super, jeden pohled! A hele, co to tady vykukuje mezi těma... Aha, druhej pohled. No výborně! A pro koho že ty dopisy... TŘETÍ POHLED? (Ano, pošťák/ačka, nevím, kdo z nich zrovna šel, ty pohledy tak šikovně zastrkal/a mezi dopisy, že je na první pohled nešlo vidět.) Měli jste mě vidět, jak jsem se v tu chvíli culila. A měli jste mě vidět (a slyšet), když mi došlo, že jeden z těch pohledů přišel z Finska. Přísahám, modlila jsem se za to, aby brzo nějakej dorazil, ale ani jsem nedoufala, že se to stane. A stalo. V teprve čtvrtý várce pohledů A i když to není krajinka nebo pohled s Mumínkama... No, ale k tomu dojdeme. Tak se na ně mrkneme, ano?


Z Polska to vlastně není ani tak pohled, jako spíš přáníčko. Normální otvírací přání. To je to, co přišlo v zelený obálce. Nevadí mi to, nejsem z těch, co musí mít jen pohledy, pokud možno poznamenaný cestováním. A tohle přání se mi fakt líbí. Já a zelená, já a čtyřlístky... Víte, že celý dětství jsem na krku nosila zlatej čtyřlístek? No, teď už to víte.

Itálie, aneb 'Arvari si na profil napsala, že má ráda kafe a první Italka se toho chytla'. Ten pohled je prostě krásnej, nemyslíte? Má takový zvláštní kouzlo, je na matným kartonu... Vážně moc se mi líbí, jo. =) A navíc, Itálie není zas TAK obvyklá země...

No, a tohle je moje Finsko. Jak říkám, není to krajinka, nejsou to Mumínci, není to nic typicky Finskýho, ale bože, je prostě boží. Ty kočky jsou absolutně rozkošný. A ten nápis znamená 'láska je věčná', aspoň podle translatoru. A to je přece krásný, ne? Ne? Mimochodem, v reálu má barvy ještě geniálnější než na fotce...

4 komentáře:

  1. itálie? Finsko? Bože, ty máš štěstí na země!
    Mimochodem, taky bych chtěla dostat pohled s Muminkama, já je zbožňuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Finsko ale není vůbec nějaká nezvyklá země. Kámošce přišly v jeden den hned dva. Ve Finsku je hodně lidí, co dělají Postcrossing, a jsou fakt aktivní. Takže ti určitě něco brzo taky dorazí. ;) Ta Itálie je na druhou stranu fakt docela klika... =D

      Vymazat
  2. Souhlasím s Melanie, máš prostě neuvěřitelné štěstí na země..Při mém štěstí mi přijdou tak z Německa a Ruska, ale i za ty budu ráda. Pohledy jsou moc pěkné, taky se těším až otevřu schránku a na mě tam nějaký bude čekat...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych nějaký Rusko třeba taky brala. =D Nějak proti Rusku nic extra nemám, tedy z pohledu Postcrossingu... =D

      Vymazat