pátek 12. dubna 2013

5. Nizozemí, 6. Německo

Tenhle týden byl na pohledy poněkud, no, jak bych to jen řekla... chudší. Abych pravdu řekla, čekala jsem, že s tím, jak se mi připočítávají odeslaný (okej, je jich devět, ale víte, jak to myslím), bude těch pohledů přicházet víc. Hele, jestli je normální, když má člověk na začátku víc přijatejch než odeslanejch... Well. Kapku jsem se přepočítala.


Jak víte, byla jsem na pár dní pryč. Vrátila jsem se ve středu. Doma jsem nadšeně shledala, že mi v době mojí nepřítomnosti dorazily hned dva pohledy, z Nizozemí a z Německa. V následujících dnech jsem tudíž byla celá nažhavená na to, že přijdou nějaký další... A nic. Dneska jsem byla ve schránce třikrát (pošta u nás nechodí vždycky ve stejnou hodinu, někdy dorazí v devět, někdy v jedenáct a když ve schránce není nic dalšího, těžko poznám, jestli pro nás nic nebylo, nebo tu prostě ještě nebyl pošťák). A počtvrtý jsem ji kontrolovala, když jsem se odpoledne vrátila z pošty. Nic, nic, nic. Pusto a prázdno. Nebudu zastírat, že jsem trochu zklamaná. A upřímně doufám, že se ty pohledy táhnou minimálně odněkud z Aljašky, protože jinak budu za to zdržení ještě naštvanější. Zejména když kámošce už přišly i pohledy posílaný na začátku tejdne...

No nic, abych pořád jen nefňukala, chcete vidět aspoň ty dva, co dorazily? Tady jsou...

Nizozemí. Překvapivě. Kdo by to podle toho větrnýho mlýnu řekl, že ano? Tenhle pohled se mi vážně líbí. Má takový zvláštní kouzlo. A je to vlastně můj naprosto první 'místní', když nepočítám tu dokonalou uměleckou Austrálii... =)

No, a tohle je Německo. Jak si můžete všimnout, je to narozeninovej pohled. Mám totiž na Postcrossingu v profilu uvedený datum narozenin, slečna si toho všimla... Abych řekla pravdu, z tohohle pohledu jsem naprosto unešená. Nejen, že je úžasný dostat přáníčko k narozeninám, který má člověk až za víc jak tejden, ale ten pohled je navíc nádhernej. Na fotce to není vidět, ale ty příšerky (absolutně šíleně rozkošný, nezdá se vám?) jsou lesklý, zatímco pozadí matný. Vypadá to vážně skvěle. A mimochodem, pokud nevládnete němčinou (jako já, ale slečna poskytla překlad), ta divná moucha uprostřed postrádá svůj dort a prosí vás, abyste jí ho na obrázku pomohli najít... =D

2 komentáře:

  1. Já jsem tenhle měsíc ještě nic nedostala (vylosovala jsem si státy, kam to půjde celou věčnost, ale včera došel jeden do Německa, tak snad se už dočkám), to je tím, že mi přišly tři pohledy na dva odeslané, a pak jsem musela čekat, až ode mě dojdou dva. Navíc jsem nemocná, takže nemůžu posílat další. :-/ (Fakt by mě zajímalo, kde se fláká ten do Číny - a na to Rusko se ani neptám.)

    OdpovědětVymazat
  2. Do Číny kamarádce přišel za dva týdny a byla docela překvapená. Mně do Číny jde třináct dní, takže se uvidí. Do Ruska mi jde už třiatřicet dní, z toho si nic nedělej, to je úplně normální. Ruská pošta je zjevně mnohem horší než ta česká. XD Ale na internetu jsem našla tip posílat do Ruska pohledy v obálce, sníží se riziko, že to někdo ukradne... ;) A s tou nemocí je to na houby, byla jsem na tom podobně. Posílala jsem prostě tehdy, když jsem někam 'musela'...

    OdpovědětVymazat