úterý 19. března 2013

10 lidí, od kterých bych se bez váhání nechala přetáhnout na kulečníkovým stole

Myslím, že delší název jsem ještě nesesmolila, co? No, každopádně, tohle je projekt, respektive spíš námět na článek, co jsem kdysi dávno odkoukala někde, už nevím ani kde. Dlouho jsem se na to chystala, teď je to konečně tady. Původně to bylo výhradně s muzikantama (a chlapama), ale co už s tím. Za prvé, nemíním se omezovat jen na hudební průmysl, za druhé, nemíním se omezovat jen.na.muže. To víte. Nemůžu za to.

Tak jo, v tom původním článku bylo, tuším, něco jako pravidla. Něco o tom, že se napíše jméno, věk a země původu a důvod, proč ten člověk v žebříčku je... No, dobře, tak aby se neřeklo, udělám to taky tak.

A aby bylo mezi náma jasno, nejsou seřazený podle přitažlivosti, ale prostě tak, jak mi přijdou pod ruku. To víte, přitažlivý lidi se blbě řaděj...


Jillian Michaels, 39, USA
Dobře, tohle bylo zoufale průhledný. Vy víte, jak to s ní mám. Je krásná. Má perfektní tělo. Je tvrdá, ale její metody prostě fungujou. Pomohla k lepšímu životu už tolika lidem (včetně mě), že by zasloužila málem medaili. A jako milej bonus... Je bi. =P

Jann Wilde, 30 (vzlyk), Finsko
  Jannie. Mr. Wilde. Jani Tuovinen. Nemusím k němu přece říkat víc, ne? Moje srdcová záležitost už víc jak pět let. A i když za tu dobu změnil image snad milionkrát, je to prostě pořád on. Mimochodem, kdo ještě nezná tvář mojí Múzy? Jo, to je on...

Poppy Starley, věk neznámý, Finsko
Krásná, talentovaná zrzečka (za to jsou důležitý plusový body!), jejíž hlas mě zaujal už v době, kdy s Wildím nazpívala duet na jeho druhý album. Forever je pořád jedna z mejch oblíbenejch písniček, a částečně je to právě i díky ní. Když se přidala k Saturnettes, nadšením jsem málem ječela. Tuhle slečnu mám vážně hodně, hodně ráda...

Sir Christus, 34 (ježišikriste, to UŽ?!), Finsko
Co k němu mám říct? Je to SIR CHRISTUS, to mluví za všechno. Sexy děvka a jeden z mála Finů, co za posledních pár let neztratili svůj styl. Růžovej kytarista. Nejvíc sexy bisexuál Finska. Prostě Chrisu. A to tělo, proboha...

Jack Smack, 31 (mělo by mu bejt tolik), Finsko
 Prostě Japa. Další z těch, co jsou pořád k sežrání, i když jejich věk už překročil třicítku. Další z Finů, co pořád stojí za hřích. Japa. Dlouhý černý vlasy, klobouk a bílá kytara. Co chcete víc?

 Robban Bäck, věk neznámý, Švédsko
Novej bubeník Sabaton, v současnosti ale doma s nedávno narozeným děckem. Zaujal mě už když jsem je viděla na MoRu. Bubnuje ve vytahanejch tričkách, tříčtvrťácích a naboso. Je po čertech pěknej, a když se mu to tričko na jedný straně sveze z ramene... Sakra, pořád nevěřím, že není teplej!

Joakim Brodén, 32, Švédsko
Jestli někdo nikdy nebyl můj typ, je to on. Není ani zrovna dvakrát hezkej, nemá dlouhý vlasy (na který u chlapů prostě letím) a ještě nedávno by se mi patrně vůbec nelíbil. Ale teď jo. A víte proč? Protože to tělo. Protože ta fyzička. Protože ty svaly. Protože dokáže naprosto v pohodě udělat to, co předvádí právě na obrázku, a ZVEDNOUT SE. To je mnohem těžší, než myslíte, mimochodem. No, a abyste si nemysleli, že jedu jen po svalech, on je to taky vcelku sympaťák, že...

Shane McCutcheon, věk neznámý, USA
Tak schválně, kdo z vás zná seriál L Word? A komu se taky líbila zrovna tahle sympatická (a poněkud promiskuitní) slečna? Ano, uvědomuju si, že vypadá spíš jako kluk. Jenže v tom bylo vždycky její kouzlo. Prostě SHANE, proboha. Netvařte se, že byste se od ní přefiknout nenechali. Každá se nechá...

Seregil í Korit Solun Meringil Bôkthersa, 63 (v Casket of Souls), Aurënen
Já vím, že je to jen literární postava, ale kvůli tomu přece není o nic míň přitažlivej, ne? Seregil je prostě někdo, koho musíte zbožňovat. Je sexy, je tajemnej, je cynickej, má řádně temnou minulost, před sebou ještě pár desítek let mládí a tak 350 let života celkově... A miluje svýho talí, já vím, já vím. Ale stejně bych mu neřekla ne...

Alec í Amasa Kerry, 21 (v Casket of Souls), Kerry
Když už je tu Seregil, bude tu i ten jeho talí. Mimochodem, brala bych oba najednou. Rozhodně. Nebo kdyby třeba na tom stole nejdřív chtěli předvést nějakou tu show, rozhodně tím taky nepohrdnu. Každopádně, Alec. V prvních dvou dílech jsem ho měla ráda, ale rozhodně mi nepřišel přitažlivej. Prostě kluk a písklátko. Ve trojce (když si ho už vzal Seregil do parády) se to zlepšilo, ale stejně... Každopádně, od čtyřky se z něj už stává vážně dospělej chlap. S dlouhejma, hustejma blond vlasama, který většinou nosí zapletený do copu. Bože, když se v pětce kvůli maskování musel ostříhat, otřáslo to se mnou stejně jako se Seregilem...

Tak jo. Tohle je jakási top desítka. Samozřejmě, že bych byla schopná vytvořit seznam mnohem delší. Klidně bych byla schopná vyseknout rovnou dalších deset lidí. Když o tom tak přemýšlím... Možná to i udělám. Deset osob je totiž vážně zoufale málo. Takže... No, zatím se můžete vyjádřit k tomuhle. A kdyby byl zájem o nějaký to vol. 2...

Žádné komentáře:

Okomentovat