neděle 24. srpna 2014

Hudba mého srdce #5

Projekt pocházející od Ells.

Máme tu zase neděli, což znamená zase čas na hudební projekt, co nejspíš nikoho nezajímá. =D Mezi námi, už od začátku týdne jsem věděla docela přesně, co za písničku sem na jeho konci dám. A pozor... Jo, zase to bude fandom. =D

Jak asi aspoň pár z vás ví, včera jsme se konečně dočkali nové řady Doctora Who, nového DOCTORA jako takového (fantastic, je vážně absolutely FANTASTIC)... A definitivně se rozoučili s tím starým. Já se s ním loučila ještě o něco intenzivněji, vzhledem k tomu, že jsem teď v létě znova koukala na všech sedm sérií. Vlastně jsem s Mattem znova 'skončila' teprve včera odpoledne, jak jsem už vlastně včera zmiňovala, takže večer, když jsem koukala na první díl osmé řady, měla jsem ho ještě v živé paměti. (A kdyby ne, ten parchant Moffat se postaral o to, abych si tu paměť osvěžila, přirozeně, vzlyk.) Takže... Jo. Výběr písničky se tak nějak odvíjel od toho všeho. Takže... Asi tak.

Tohle je song, co mě dostává do kolen. Song, při němž zazní 'Rings of Akhaten speech'. Ukolébavka pro starého boha, začínající slovy 'rest now, my warrior'. Melodie, z níž kousek můžeme slyšet i při Mattově regeneraci (kde by mě spolehlivě rozbrečela, i kdybych už PŘEDTÍM nebulela jak želva). The Long Song. A já ho sem dávám na definitivní rozloučenou s Mattovým úžasným Jedenáctým Doctorem.

Raggedy man... Good night.

Žádné komentáře:

Okomentovat