pondělí 11. listopadu 2013

38. USA, 39. Taiwan, 40. Rusko, 41. Taiwan

Ehm, jo, tak jsem asi zase nějak zapomněla publikovat články týkající se Postcrossingu, co? A to mi tu zbývá hned deset pohledů, co vám chci hodit. Dva z toho ještě ani nemám nafocený, i když přišly už někdy v srpnu. Oh, well. Ale před pár dny jsem poslala pár pohledů, když pošlu ještě dalších pár, tak mi konečně začnou zase i přicházet, takže... No, asi je čas to sem šoupnout. Takže dneska tu máme čtyři vážně hezký až naprosto boží pohledy. Chcete je vidět, hm?


Pohled, co dorazil z USA, i když tak podle mě vůbec nevypadá. Líbí se mi, vážně dost líbí. A když je teď ten podzim, mno... Docela to sedí, no. I když mně přišel v létě... =D
 
Taiwan a poměrně roztomilý kreslený pohled. Dvě kočičky, nějakej ten vlčí mák... Ano, je vážně krásnej. Takovej... ťuťu. Fakt mi udělal velikou radost... =)
 
A vážně by někdo čekal, že se mi nebude líbit tohle kafe, co přišlo z Ruska? Já, takovej kávovej maniak... Vážně jsem nečekala, když jsem to psala do profilu, že se bude tolik lidí chytat mojí lásky ke kafi, ale jo. A tohle je teď jeden z mých oblíbených pohledů... =)
 
A teď vážně krásnej pohled z Taiwanu. Čínský horoskop, kdyby to někdo nepoznal. (Mimochodem, nebojte, taky bych to nepoznala, jen tak mezi námi, ale odesilatel mi to tam napsal.) Ten pohled je krásnej, má takovou zajímavou strukturu a prostě ho miluju. =)

3 komentáře:

  1. Mňam :D
    Perfektní čtyřka, to jo, ale ta kává... Tu bych taky ocenila, určitě :P
    Máš štěstí na země, koukám, celkem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ty kočky jsou nádherný! ♥ A to Rusko... hned si jdu dělat kafe :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám v profilu napsáno, že chci pohledy s kávou :) Taky už mi nějaký přišel, ale tenhle je boží! :)

    OdpovědětVymazat