neděle 21. července 2013

Chápu, asi bych se mohla zase ozvat

Mohla bych vám taky napsat, jak se mám a jak jsem se měla poslední dva týdny. Mohla bych. A možná bych i měla. Faktem je, že se mi nijak extra nechce. No jo, nějak mě momentálně nebaví se tomuhle blogu věnovat. Nevím proč, nevím, jestli to přejde.

No dobře, to je kec. Náhodou i vím proč. Protože mám zkrátka pocit, že ty moje kecy naprosto nikoho nezajímají. Jsem holt počtama komentářů zmlsaná z psacího blogu, takže jednička nebo nula u poloviny článků mě prostě nějak neuspokojuje. Ne, vážně mě nebaví se vypisovat pro nikoho, to bych si pořídila papírovej deníček, nebo si to psala do textovýho editoru.

Čímž vás nenutím, abyste mi komentovali, nebo tak něco, jasno? Prostě to jen říkám. A vysvětluju, proč jsem tak málo aktivní. Nic víc, nic míň.

Tak jo, co se to dělo v posledních tejdnech...

Byla jsem u kamarádky. Byla jsem na MoRu. Užila jsem si MoR. Byla jsem ještě dva dny u kamarádky. Vrátila sem se domů. Ve čtvrtek sem hlídala malou sestřenku. V pátek jsem prala věci po MoRu. Včera jsme jeli s otcem a se Zuzanou na chatu přát babičce k svátku, co bude mít v pondělí. Dneska jsme se vrátili. Je mi pekelný vedro.

Tím bych to asi shrnula. A...  Já nevím. Mám vám napsat něco o MoRu? Chci říct, fakt to chce někdo slyšet a fakt to někoho zajímá? Jen se ptám. Když řeknete, že jo, tak sem něco napíšu, když řeknete, že ne, případně budete mlčet... Tak tu prostě nebude nic. Nějak se mi nechce okrádat se o čas na tvůrčí psaní ťukáním věcí, o který nikdo nestojí. Jak asi pochopíte. Tak prostě... Dejte vědět. Pokud možno.

A zejtra mi držte palce. Nějak jsem prohlásila Body Revolution za skončený (protože to kardio mi už lezlo krkem tak, že jsem to cvičit prostě dál nevydržela), takže si hodlám začít mixovat Ripped in 30 s Killer Buns and Thighs. Tohle bude ještě sranda. Zejména Killer. Je to spešl cvičení na nohy, a nohy jsou moje HODNĚ slabá stránka. Jo, v nejbližších týdnech dostanou pekelně zabrat.

Ale zejtra to vidím jen na Ripped. A pro sichr radši první level. Potřebuju nejdřív zkusit, co to tělo ještě zvládá a co už ne. Dva týdny jsem na cvičení ani nehrábla.

Ne, vůbec nemám absťák. To víte, že ne. Rozhodně jsem na Jill nemyslela už na MoRu, kdepak...

1 komentář:

  1. Já si ráda přečtu něco o MoRu, takže jestli se ti do toho chce, klidně něco napiš. A nemohla bys poslat trochu horka do Finska? Tady je příšerná kosa... klidně pošlu na oplátku trochu větru a deště :P

    OdpovědětVymazat