sobota 6. července 2013

24. Německo, 25. Španělsko, 26. Nizozemí

Přijdu si trochu trapně, že jsem tenhle blog poslední dobou tak zanedbávala. A hodně trapně, že i když se mi tu už nějakou dobu válí malá kupička pohledů, já se prostě nemůžu dokopat hodit je sem. A to i navzdory tomu, že je mám v počítači, vyfocený a všechno. No nic. Dneska tady mám tři pohledy, a když budu mít čas, nastavím ještě další tři na dobu, co nebudu doma, což bude od zítřka zhruba deset dní, buď do přespříští středy nebo čtvrtka. Hrubým odhadem. Podrobnosti odpoledne. Každopádně, mezi dnešní trojicí není asi žádnej pohled, co by vyloženě nepotěšil. Vlastně, všechny se mi líbí. =)

Tak pozor...


No jo, mám ráda kočky. A samozřejmě, že mám ráda i ty veliký a divoký kočky. A tohle je vážně zatraceně pěknej pohled, no ne? Má fakt krásný barvy...

A tohle je nějaká ukázka španělský přírody. Na první pohled možná nic moc, ale ten pohled se mi stejně vážně líbí. A je ze Španělska, a to není zase TAK obvyklá země, ne?

No, a tohle není pohled jako pohled. Je to vlastně přáníčko a přišlo v obálce. Ale to nic nemění na tom, že je to přesně něco pro mě. Fakt jsem nečekala, že se v tom profilu někdo chytne zrovna mojí lásky ke starověkýmu Egyptu, ale chytil. A to přáníčko je prostě perfektní. Tečka.

2 komentáře:

  1. Páni, ty pohledy závidím! Mně teď došla jedna úžasná z Norska, což mě totálně překvapilo, a další hezká z Ameriky, ale ještě jsem to nedávala na blog. :) A určitě mi došla ještě nějaká další, jenže já jsem úplně neočekávaně odjela k babičce, takže nemám přehled, co mi chodí (jelikož chtít po rodičích, aby mi nadiktovali ID, je nemožný :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsem zpátky a přidala jsem další článek s pohledy, tak se mrkni ;)

      Vymazat