neděle 14. září 2014

Hudba mého srdce #7

Projekt pocházející od Ells.

Minulý týden jsem nebyla doma, pročež jsem se na tenhle projekt tak trochu vykašlala. No, ne, že by to někomu zase tak zásadně vadilo, že ano. Každopádně, tuhle neděli (ještě je neděle, kdyby něco) hodlám otravovat zase. A upřímně, většinu týdne jsem byla přesvědčená, že vám sem hodím něco úplně jiného (myslím, že se vykašlu na neděle a prostě sem budu házet písničky tehdy, když mě zaujmou, a bude), ale nakonec jsem se během dnešního večera stihla zamilovat do tohohle songu, takže... No, je tady. =D

O Freedom Call jsem se tu už zmiňovala, jedna jejich písnička se v tomhle projektu kdysi vyskytla... Takže tentokrát si odpustím řeči okolo a prostě vám řeknu, že když si tuhle poněkud romantickou power metalovou baladu nepustíte, uděláte velkou chybu. Mě si získala přibližně na druhý poslech. Fakt. A hraje mi tu už, no... nějakou chvíli pořád dokola. Tak co, zkusíte ji? Zkuste ji, no tak... =D

1 komentář: