neděle 31. srpna 2014

Hudba mého srdce #6

Projekt pocházející od Ells.

Ještě pořád je neděle? Uf, ještě pořád je neděle. Ehm, ne, vůbec se mi nepovedlo na tenhle projekt zase elegantně zapomenout, absolutně ne. Řekněme jen, že kdyby snad měl na mojí paměti záviset osud lidstva, jsme všichni poněkud nahraný... =D

Dneska to vezmu rychle, a ne jen proto, že se blíží půlnoc a pak bude oficiálně pondělí, ale prostě jen proto, že... No, nějak ani pořádně nevím, co o písničce pro tenhle tejden napsat. To, že ji sem dávám, totiž nemá jinej důvod než to, že jsem ji dneska slyšela v televizi a od tý doby mi prostě nějak odmítá opustit hlavu. =D Aby bylo jasno, ne, že bych ji slyšela poprvé, to ani omylem. Znám ji už dost dlouho, a letos na Mastru jsem ji dokonce slyšela i naživo, takže dneska jsem si ji jen po pár týdnech zase jednou připomněla. =D A co že je tedy písnička pro tenhle týden, i když vlastně spíš jen pro dnešní den? 18 And Life od americké skupiny Skid Row. Doufám, že se vám zamlouvá rock z konce osmdesátých let... =D


Žádné komentáře:

Okomentovat