neděle 10. srpna 2014

Hudba mého srdce #3

Projekt pocházející od Ells.

Třetí týden tohohle projektu, na který jsem skoro už zase stihla zapomenout (já vím, já vím, měla bych s tou svojí roztržitostí fakt něco dělat, ale co?), se pro změnu ponese v duchu metalu. Mimochodem, to je něco, na co byste si měli zvyknout, protože, no... Já jsem přece jen stará metalová duše, takže, no... Metalu tu bude ještě hodně. =D

Tentokrát se jedná o takzvaný happy metal, což je vlastně prachobyčejný power, ovšem hraný jednou zcela specifickou německou kapelou jménem Freedom Call. Což je taková banda, co má v čele šílence, co si říká Chris Bay. (Mimochodem, neříkejte Pinkí, že jsem je prohlásila za prachobyčejný power, jinak mi něco, vesele, přirozeně, omlátí o hlavu.) Song, co jsem pro tenhle týden vybrala, se jmenuje Union Of The Strong a pochází z jejich nejnovějšího alba Beyond. Tak to omrkněte, třeba se vám happy metal taky zalíbí. =D (A kdyby jo, v prosinci tu mají dva koncerty, jen tak mimochodem...)

Žádné komentáře:

Okomentovat