neděle 3. srpna 2014

Hudba mého srdce #2

Projekt pocházející od Ells.

Ehm, myslím, že jen já dokážu efektivně zapomenout na to, že jsem se vrhla na nějakej projekt, tejden po tom, co jsem se na něj vrhla. Hele, na moji obhajobu, měla jsem toho tenhle týden trochu hodně. No dobře, to je lež, neměla jsem vlastně na práci skoro nic, snad kromě umírání vedrem a koukání na Doctora (už jsem u jedenáctky, jupí!). Popravdě, ani nevím, kam se tenhle týden poděl, prostě... někam odešel. =D Ale nakonec jsem si vzpomněla, že vám dlužím nějakej ten song, takže... Tady je.

Tentokrát je to na zcela nevážnou notu. Hádám, že hodně z vás asi vidělo Frozen. A předpokládám, že většina asi zná (a někteří možná i dost dobře) ten profláknutý song Let It Go. Ehm, ne, tohle není on. Je to parodie na něj. Parodie týkající se Steva Moffata, hlavního scénáristy Doctora Who a Sherlocka. A musím říct, že ten text (a název, samozřejmě) na něj absolutně dokonale sedí. A to mám Moffata vcelku ráda. =D Song pro tenhle týden... Kill Them All.

Žádné komentáře:

Okomentovat