středa 25. června 2014

Doctor Who dotazník

Říkala jsem, že zas hodím něco osobnějšího, ne? Je mi jasný, že takhle jste si to asi docela nepředstavovali, ale, no... Tak nějak jsem na netu našla tenhle dotazník a prostě ho měla neodbytnou potřebu vyplnit. Ale předem říkám, že si ho užijou asi jen pomatený whoviani. =D (A mimochodem, kdyby ho nějakej pomatenej whovian snad chtěl vyplnit taky, do toho. A pošlete mi link, mileráda si ve vašem dotazníku počtu...) =)



Kdy ses začala na Doctora dívat?
Myslím, že... 4. září 2013, dva dny po tom, co ho začali dávat na dvojce. První díl, co jsem viděla celej, byl The Unquiet Dead. No, a pak už nějak nešlo přestat...

Kdo je tvůj Doctor?
Devítka. Vždycky byl, vždycky bude. Je to můj první Doctor, na toho se nezapomíná. Miluju to, jak se usmívá, miluju jeho smysl pro humor, jeho sarkasmus, jeho odhodlání, jeho koženou bundu. To díky němu jsem se do toho seriálu zamilovala. A myslím, že je hrozně nedoceněnej...

Oblíbený společník?
Byla to Rose (přece jen, první společnice), v těsným závěsu za ní Donna (protože je vtipná a chytrá), ale pak tu roli převzala Clara. Nevím, proč přesně ji mám tak ráda. Zkrátka, The Impossible Girl!

Nejméně oblíbený společník?
Martha. Jsem přímo ALERGICKÁ na Marthu. Její obličeje pomalu přo každý zmínce o Rose... Definitivně jsem ji pohřbila u toho výrazu, co nahodila, když se na Rose zeptal Jack. Jo, je hrozně divný, že se ptá na někoho, s kým cestoval a o kom si myslí, že je mrtvej, a nezajímá se o nějakou... mewling quim, co vidí poprvý v životě...

Oblíbená epizoda?
The Empty Child/The Doctor Dances. Co víc mám říkat? "Are you my mummy?" "Bananas are good!" "Who has a sonic screwdriver?!" "The world doesn't end because The Doctor dances." "Everybody lives, Rose. Just this once... Everybody lives!" "Close the door, will you? Your ship's about to blow up, there's gonna be a draught." A mohla bych jet dál a dál... =D A v závěsu za tímhle dílem je pak samozřejmě The Day Of The Doctor...
Nejméně oblíbená epizoda?
Love and Monsters. Divný, divný, divný. Na poslední chvíli tam skočí Doctor, ale vlastně to stejně dopadne špatně, dá se říct. Prostě... Nevím. Tenhle díl prostě nemám ráda.

Nejoblíbenější/nejméně oblíbená řada
Nejoblíbenější je pro mě první. Jediná Devítkova, nemůžu si pomoct, MUSÍM ji milovat. Taky je tam hodně mejch oblíbenejch dílů. Nejmíň oblíbená... Řeknu druhá. Protože tam sice ještě je Rose, ale ty epizody nějak nejsou zase tak zajímavý. Jakkoliv nesnáším Marthu, třetí řada má epizody dobrý. Zejména ty tři, kde je Captain Jack... =D

Oblíbené monstrum?
Weeping angels. Teda, jasně. Nenávidím je. Děsí mě. Ale, no... To asi znamená, že jsou nejlepší, ne?

Nejméně oblíbené monstrum?
Ta příšera z Love and Monsters. Je divná a pitomá a... Nevím, prostě mě irituje. Irituje mě natolik, že jsem si ani nezapamatovala její jméno... =D
Je nějaká postava, kterou bys neměla milovat, ale miluješ?
The Empty Child. Neboli Jamie. Neboli ten klučina v plynový masce, co neustále opakuje "Are you my mummy?". Vlastně jsem se ho nikdy nebála. Jen mi ho bylo hrozně líto. ("Please, mummy, let me in, I'm scared of the bombs...")

Je postava, kterou bys neměla nesnášet, ale nesnášíš?
Můžu znova říct Marthu? Martha. Jednoznačně. A vlastně taky Rickey. Teda, Mickey. Hlavně v první řadě...

Oblíbený pairing v seriálu?
Není to pairing jako takovej, ale prostě... Devítka a Rose. Lidi, co usilovně párujou Rose s Desítkou, prostě zapomínají na to, do kterýho Doctora se Rose zamilovala a kterej se zamiloval do ní...

Které epizody tě nejvíc rozesmály?
The Doctor Dances (samozřejmě), The Day Of The Doctor (některý hlášky jsou geniální), The Doctor's Wife (ať žije SEXY!)... A určitě ještě pár, ale jen tak snadno si nevzpomenu. =D

Která epizoda tě nejvíc rozplakala?
The Time Of The Doctor. Aneb Jedenáctkův regenerační díl. Přísahám, že jsem pak snad deset minut usedavě vzlykala a nešlo to zastavit...

Nejdivnější epizoda?
Ta odpověď se nezmění, je to Love And Monsters. =D

Díváš se na Torchwood?
Viděla jsem první řadu, druhá mě zatím zas tak neláká. Na třetí se nepodívám zaručeně, protože Ianto... No nic. Jdu tiše plakat.

Viděla jsi někdy Sarah Jane Adventures?
Ne, zatím ještě ne.

Oblíbený herec/herečka v seriálu?
Christopher Eccleston, Matt Smith, Jenna Louise-Coleman, Catherine Tate...

Napsala jsi někdy Doctor Who fanfiction?
Kupodivu ne. =D

A četla jsi nějakou?
Ehm, jo, pár by se jich našlo, ale nic dlouhýho.

Kdyby ses měla zaseknout ve výtahu s jednou postavou, kdo by to byl?
Ale no tak, vážně? Jasně, že s Doctorem. A je jedno se kterým, pokud by u sebe měl sonickej šroubovák...

Kdybys měla jedné postavě odhalit svoje velké tajemství, kdo by to byl?
Eh, no... Já nevím, ale snad bych si ho radši nechala pro sebe. Leda snad... No, kdyby se počítal Ianto, tak Ianto. Ten je takovej... zodpovědnej? Jo, tomu bych věřila...

Kdybys měla jít s jednou postavou na rande, kdo by to byl?
Je moc špatný říct River Song? Nějak mi přijde jako fajn společnost na rande... =D

Tvá oblíbená postava, která zemřela?
Ta odpověď se nabízí sama, co? Captain Jack Harkness přece! =D (Ale vlastně bych mohla říct i Claru. Nebo Roryho...)

Nejpřitažlivější postava?
Jedenáctý Doctor. Matt je prostě zlatíčko, roztomilej, sladkej a jistým způsobem mi přijde vážně sexy. Nemůžu si pomoct...

Nejpřitažlivější společník?
Clara. Je vážně neskutečně rozkošná. A ty její tmavý oči...

Vyber jednu věc, která se v příběhu stala, a ty bys byla radši, kdyby se nestala?
Můžu říct Devítkovu regeneraci? Dala bych nevím co za to, aby se když už ne nestala, tak aspoň stala aspoň o řadu pozdějc. Já vím, Eccleston měl důvody pro odchod, ale stejně...

Vyber jednu věc, která se nestala, a ty by sis přála, aby se stala.
Přála bych si, aby Doctor měl příležitost říct Rose, že ji miluje. To 'Rose Tyler-' mi láme srdce...

A nakonec, co je to, co na Doctorovi miluješ?
Všechno. Absolutně všechno. Kdybych se to snažila vysvětlit, jsme tu věčnost, a stejně se dostaneme k tomu, že je to prostě už srdcovka, který bych se nedokázala vzdát. Miluju ten humor, miluju ty zápletky, miluju Doctora jako takovýho, cestování časem a prostorem... Zkrátka, ten seriál je absolutně fantastickej. Ale myslím, že tohle pochopí jen whoviani... =D

5 komentářů:

  1. Love and Monsters je epizoda, o které se nemluví. Nikdy. :D
    Martha mě taky neuvěřitelně sr... štvala. Už od začátku, kdy byla hrozně uražená, že Doctor vzpomíná na Rose a myslí na ni. No a pak právě v té Utopii s Jackem to zabila úplně. Necitlivá kráva.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto urobím! :D
    A idem googliť, ktorýže to diel je Love and monsters :D Asi som ho naschvál vypudila z mysle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Love and Monsters se nestal :D to je jen chyba v casoprostoru :D ...

    OdpovědětVymazat
  4. Love and Monsters je strašně falešná epizoda, Martha je příšerná, Devítka je skvělej a není fér, že tam byl tak krátkou dobu, Plačící anděle miluju, což vůbec nejde poznat, že? (profilvoka) stejně tak je nesnesitelný i Rickey/Mickey - nikdy jsem si nezapamatovala, jak se vlastně jmenuje - obdivuji tvých deset vzlykajících minut, já mám ve zvyku bulet hodiny jak želva i u téměř nesmutné epizody a následujících několik dní mít deprese. Jsem nějak přecitlivělá. Zdá se mi to nebo jsi také Iantofil? :D :3 River by byla na rande geniální, je to prostě Ženská s velkým Žet.
    Absolutně nechápu, proč se ti tu tak rozkecávám. Ale taky jsem si dovolila vyplnit. :3 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle dotazník mám dlouho v plánu vyplnit :) ale kdybych řwkla pravdu,měli bychom kolem poliviny stejných odpovědí xD
    potom sem ten link možná hodim :)

    OdpovědětVymazat