pátek 7. června 2013

Tak jo. Ještě to není oficiální, ale...

Skoro to vypadá, že ten tejden proleženej v učebnicích nebyl zbytečnej. Že to kilo jsem neshodila úplně k ničemu. (Tedy, chápejte, shodit kilo není u mě nikdy k ničemu, ale... Víte jak.) Že to za ty nervy stálo.

Podle všeho jsem totiž přijatá ne na jeden, ale na oba obory, na který jsem se hlásila. Oficiální rozhodnutí ještě na stánkách UHK není, ale body a pořadí už ano. Takže...



Jazyková a literární kultura, 149 bodů (z 200 možných), čili v pořadí druhá. A není to žádná ostuda, jelikož ten jeden člověk, co byl dle všeho přede mnou, měl těch bodů 150. Ne, nebyl to zrovna snadnej test. Tohle je ten obor, na kterej jsem chtěla jít. Ten se zaměřením na nakladatelství a tvůrčí psaní a tak podobně.

Literární dokumentaristika a teorie čtenářství, 148 bodů (z 200 možných), v pořadí šestá. První člověk měl 165. Někdo se holt našrotil. Ale stejně se nehodlám stydět. Tenhle test byl v pár ohledech snazší, ale pořád jsem něco musela tipovat. Asi jsem tipla špatně, ehm. Každopádně, tenhle obor je zaměřený spíš na knihovnictví a tak podobně. Abych řekla pravdu, měla jsem ho spíš jako 'zálohu', kdyby něco nevyšlo s tím prvním.

Jsem šťastná, že jsem se dostala? Ano, samozřejmě, že jsem. Jsem ráda, že na oboje? Jak se to vezme. Ano, jsem pyšná na to, že jsem to dokázala. Ale stejně jsem od samého začátku pevně rozhodnutá, kam půjdu, když nastane situace, jaká teď nastala.

Nic proti knihovnictví, ale pro mě to tak docela není, i když bych to nepochybně snesla. Zato psaní a nakladatelství... Jo. To mě bude bavit. Koneckonců, proto jsem si na to tu přihlášku dala, že ano.

Takže... Jo. Na podzim se zjevně vracím na vejšku.

Bude to tak pro všechny lepší.

A třeba se mi při učení bude zase líp psát... =)

7 komentářů:

  1. To jsme se možná na dokumentaristice potkaly :D Gratuluju :) Já jsem na ní dvanáctá, takže si taky nemůžu stěžovat. Test byl celkem fajn, i když pro mě jako člověka z Obchodky a ne gymplu to bylo trošičku náročnější. Třeba se na nějakejch předmětech uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná. =D Já psala v místnosti A10, kde ty? A mimochodem, taky gratuluju. =) Dvanáctý místo není vůbec špatný. =D Jinak, no, jsem sice z gymplu, ale taky jsem se už čtyři roky literaturu naprosto neučila, takže dostat to do hlavy byl taky vcelku masakr... =D

      Vymazat
  2. Arvari, moc a moc ti gratuluju. Z celého srdce:)
    A teď už jen vydržet.

    OdpovědětVymazat
  3. Na Literární dokumentaristice jsem byla... půl roku :D A podle mě nic moc. Uznávám, že jsem se ve studiu zrovna nepřetrhla, jenže ono je těžký se snažit, když to je úplně jinak, než jsem si představovala.
    Tak ať se ti daří a hodně štěstí ;)

    OdpovědětVymazat