úterý 12. března 2013

Ještě jedno...

...PIVO!

Na starej blog jsem to už před odjezdem nestihla napsat (to se tak někdy stane, když balíte na poslední chvíli), tak to musím napsat aspoň teď dodatečně. Minulej čtvrtek (tzn. sedmýho března) jsem byla v Praze na koncertu Sabaton. Což, kdyby to snad někdo nevěděl, je moje aktuálně nejoblíbenější kapela. Promiň, Jannie.

Jaký to bylo? Super to bylo. Skvělý to bylo. Boží to bylo. Teda, krom toho vystoupení Eluveitie (promiňte, ale mně ten blicí metal přijde prostě furt stejnej a k uzoufání NUDNEJ), což byla jedna z předkapel. To mě fakt, fakt nebavilo. Jo, a krom toho, že jsme pak s Pinkí musely skoro do čtyř do rána čekat v Práglu na první ranní vlak, jelikož poslední noční nám s přehledem ujel. Díkybohu za nonstop otevřený KFC, když teda pominu fakt, že po dvou hodinách mi to jejich sladký pití začalo lízt přímo nehorázně na nervy a já zoufale toužila po troše ČISTÝ VODY. Jill by měla radost.

Ale Sabaton samotný byli... perfektní. Fakt perfektní. Od intra, který změnili z tradičního Final Countdown na jejich vlastní 1648 (Königsmarck lost, stopped him at Karluv most), až po Masters of the World na konci. Brodén byl tradičně užvaněnej, tradičně vtipnej, tradičně překvapenej hlučností publika. Tradičně pil pivo, i když tentokrát ho ještě navíc i rozdával do publika a nechával pít na čas. Tradičně předváděl svou češtinu (například slovem kurva). A konstatoval, že jeho maminka (Češka, pokud by někdo nevěděl), vyrůstala jen asi kilometr nebo dva od tý haly. A dokonce na tom koncertu prej i byla, ha.

A udělali mi radost. Vážně velkou radost. Protože naprosto nečekaně zahráli můj naprosto srdcovej song z Carolus Rex, a dokonce v mý zbožňovaný švédský verzi. Přísahám, že když spustili, rozklepala jsem se...


Jo, a koupila jsem si tour tričko. Krásný DÁMSKÝ tour tričko. Má na sobě dokonce i ten obrázek z mý oblíbený verze obalu Carolus Rex. Takže Carola osobně. Geniální. Jen škoda, že neměli v dámský verzi i to spešl triko pro Česko. Vážně, nápis 'Ještě jedno pivo!'? Bože, proč už pánský trika nenosím...

1 komentář:

  1. Uf *zakrývá si oči* JÁ vííím, všichni byli na koncertě, všichni si to užívali a bylo to naprosto PARÁDNÍ.
    Jen já doma přemýšlela nad rozvařenejma bramborama. Frýdo, prosím, ještě jeden červený kapesník, Tarinka se ti vypláče na rameno.

    OdpovědětVymazat